Translate

maanantai 23. joulukuuta 2013

Aatto ilta pitkä on...

Niimpä... Huominen pelottaa mua iha törkeesti. Tai ei oikeestaa vain huominen koska me mennää syömää sukulaisille joulupäivänä ja tapaninpäivänä. Ja ei sillo voi olla syömättä.. Tai mennä ruokailun jälkeen vessaa oksentaa.. Miks elämän pitää olla vaikeeta? Ahmimis kohtauksia on ollu pitkin päivää ja muutamia kertoja oon menny oksentelemaa.. Koska en oo ollu varma tuliks kaikki ylös alko pelottaa jos mä lihon... Siks tietysi menin ja viiltelin. Musta on tullu iha sairas viiltelijä! Yritän hillitä itteni mutten voi.  Ja huomine ahdistaa veikken tiiä ees miks. 

No ainaki jotai hyvää tapahtunu.. Sain just tietää et mun ihana ystävä tulee sen isälle ja voin nähä sen jo torstaina. :) 

Ja sit taas ne huonot jutut. Mun ihana ihastus tulee kans torstain ja lähtee jo sunnuntaina.... 
Ja en tiiä miten voin kirjotela tänne jos oon sen mun ihanan ihastuksen ja parhaan rakkaan  ystäväni kans... 


Kiitti ku luit blogini 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti