Translate

lauantai 28. joulukuuta 2013

Kuka keksi rakkauden?

Mä en tiiä miks mut näitten mun postauksien otsikoks sopii tosi hyvin nää laulun sanat.. No kuitenki  kerroin edellisissä postauksissani siitä ihanast pojasta ja et näkisin sen näihin aikoihin. No niinhän mä näinki. Torstaina, eilen ja tänään. Ja huomenna se lähtee taas pois.. :'( mulla on sitä nyt jo ikävä kun tiiän että nään sen seuraavaks vasta kesällä! Mä en kyl kestä siihen asti.. Paras näistä päivistä oli kyllä selkeesti eilinen. Oltii koko päivä melkein kaupungil yhes. Ja sit kun mentii niille oltii siin olohuonees iha normaalisti. Hetken kuluttuu sit mun paras ystävä pyysi mut makuuhuoneesee. Ei me ehitty olee siel ku joku reilu viis sekkaa kun se ihanin ihminen ikinä tuli sinne. Se sit vaan änki siihe sängyn laidalle mun vieree. Mut mun kaveril meni hermot ja se pudotti sen lattialle. No ei tää mun ihastus siitä välittäny vaa nimitti sit vaa iha reilusti mut tyynyks ja rupes makoilee siin lattialla pää mun polvien päällä. Sit mun kaveri lähti hetkeks pois ja alettii vaa puhuu jostai.. Se oli semmone hetki et voisin elää sen uudestaan vaik kuinka monta kertaa..

No nää kolme päivää taas todisti sen et oon läski. Torstaina se kaikki alko ja päädyinki pyöräilee reippaat 20km. Perjantaina kävelin n.puolet torstaisesta matkasta niinkuin tänäänkin. On vaan tapahtunu kaikkee.. Mä rakastan sitä poikaa enkä kestä menettää sitä. Siks itken joka ilta ja päivälläki useetsti. Jos joku joskus sanoo et on ihanaa olla rakastunu voin vaan kertoo täs et ei oo! 
Nää päivät todisti kans sen et mua alkaa oksettaa aina kun oon syöny jotain. Emmä tiiä kuvitteleks mä vaan omiani mut käsitän sen niin etten mä tarvii ruokaa. Kuhan vaan hankin tarvittavat vitamiinit jotenki nii emmä muuta ansaitse. Tuskin niitä vitamiinejakaa..
Mun tekis mieli puhuu  mun parhaalle kaverille mut en mä vaan voi. Ja mun yks toinen hyvä ystävä ei poikien päälle ymmärrä mitään. Ja muihin mä en luota. Hyvä kun ees mun parhaisii ystäviin.

Mä en ees tiiä miks mä itken . Kaipa sekin vaan johtuu ikävästä. Rakkaudesta. Tuskasta.

Kiitos sulle kaikesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti